Mini kenny :D

Okej jag erkänner har glömt att blogga :P
Men men ...
Ja massa kul har hänt...lite tråkigt oxå
Maja kommer inte på lussebandyn
för hon glömde lämna in FAKKTING LAPPEN!!
Och Hedda kommer inte, för hon ska
FAKKING SIMMA!!! Gaaah
det Blir lixom ingen RuuMpaah då :(
Fan oxå :( jaja...Ngn annan kanske kan
Erbjuda sig att ha dom xD
Dom kommer lixom på tisdag!
längtar som fan! hoppas dom blev bra :P

Snackade med Mini kenny
idag för första gången :)
Han va snäll :P
sen råkade jag slå kenny på dicken...det var
inte meningen men han kittlade mig så fick jag fnatt i armen
Så hade han sin kuk där :( xD
 
Okej vet inte vad jag ska skriva...


Kommentarer
Postat av: elinor:)

RuuMpaah!<3:/

2009-12-03 @ 20:42:16
URL: http://pinkatelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0