ÖJÖJ

Okej, börjar bli lite jul stämning nu!!
Har en röd stjärna på rummet och en adventsljusstake
Andra advent idag då ja! håller så klart på att
bli sjuk :/ Fan oxå!
Betygen sätts på fredag!
Måste jobba klart ALLT nu!!
Engelskan ska redovisas,
svenskan ska jag kanske göra för helklass
Hk prov imorgon!
Engelska redovisning imorgon oxå.
sen tandställning efter skolan tror jag :(
får se om jag ens går till skolan, mår inte bra nämligen!
I helgen har man handlat julklappar,
och sutit vid datorn!
nu ska jag plugga HK till imorgon mina vitaminer är
K vitamin, hjälper blodet att stelna vid sår.
A vitamin, hjälper ögonen att se bättre och gör mörkerseendet bättre tror jag...
Btw, mina glasögon e trasiga efter en krock med olof på idrotten,
 men men mamma ska ta in dom på lagning imorgon så hämtar
vi dom efter vi har varit hos tandläkaren...
Kommer alltså inte se mycket imorgon, och jag kommer säkert få damp på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0