0.o

Lördag:
vakna
käka
åka
lera
åka
fixa
vänta
käka
snacka
käka
käka
snacka
käka
Mia
Dator
Snacka
Sova.

Sönda:
Vakna
toa
sova
ut
in
käka
dator
vänta
alöv
skurup
käka
hem
tv
dator...

Sitter här nu Tråk som fan!
har varit en lugn helg....
imorgon blir det Hkk prov...
fy fan... jag har inte tränat...
:( jag kommer SÅ få IG i hkk
För Emma hatar mig! och Hedda xD
Jaja blir väll att sitta uppe sent idag!
måste ha läst 120 sidor i boken till på fredag!
+ träna till provet!
usch och fy för skolan!
och usch och fy för Fitt-helvetes-fucking-
rövhålls-knullade-fitt-slickande-helvetes-
bäver-rövhårs-tuggande-bitch!
^^) ni får ursäkta...Får bara massa damp
men men vad kan jag göra...
jaja får fixa med läxa nu hay hay
puss på day och ja juste Tim e gay!

Kommentarer
Postat av: elinor:)

Bara för att hon sa att hedda får sitta i ett hörn om hon inte skärper sig XD

2009-11-24 @ 20:36:45
URL: http://pinkatelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0