godis e gott

Hej alla goda glad männsikor som faktiskt besöker min härliga lilla blogg ibland...
fast jag vet ju sällan vad man ska skriva för att folk ska läsa hela inlägget eftersom jag har en tendens att skriva väldigt långt när jag skriver ett blogg inlägg...
sitter här tar det lungt bloggar som ni förstår ;)
och lyssnar på min nya favorit låt!! Alla måste kolla upp den för den är GRYM!!  Taylor swift - you belong with me.
älska älska älska.
sitter och väntar på att ngn trevlig ska logga in på msn :) :*
lite lyrics från låten:

But she wears short skirts, I wear t-shirts
Dreaming bout the day when you'll wake up and find
That what you're lookin for has been here the whole time

If you could see that I'm the one who understands you
Been here all along so why can't you see?
You belong with me.


:*:* det får avsluta dagens inlägg får väll se när nästa kommer fast jag känner mig ändå ganska aktiv som sitter här och bloggar nästan var dag även om jag glömmer ibland :)

puss haj älskar daj :*:* <33


vet inte heller vad bilden har med inlägget att göra ,men me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0