ÄNTLIGEN BLOGG!!!

Yes, nu jävlar ska här bloggas...
Om jag inte updaterar mig får ni
gärna skälla på mig på min
Bdb, för den updaterar jag ofta...xD
(Freezzing@bdb) om jag inte byter namn vill säga...
okej vad ska man skriva på sin första blogg då?
lite om mig själv kanske...okej;
Kalla mig siss så blir alla nöjda xD
jag är 14 år och bor i skåne...
jag bor hos min mamma och
Min Undulat Bebis asså...
misförstå mig inte... han heter faktist Bebis x)
I mitt liv händer inte mycket men just
nu så ska jag få ett nytt rum, för min syster
har just flyttat hemmifrån...så nu har vi fixat
i mitt nya rum i drygt en månad...
vi har skrapat tak, sandpapratt och målat taket,
nu denna helgen ska vi måla en vägg och tapetsera en.
 Min bror ska hjälpa oss med det. Mamma har köpt en
tv från några vänner som flyttade,
men inte behövde den längre,
så jag ska få den tvn vi har nu in på mitt rum (Y)
och inte nog med det...Dom hade xbox och/eller playstation oxå!!
:D:D jag vet dock inte vad det var
för jag har inte sett dom än, men jag får det i
eftermiddag eller imorgon...Imorgon är det oxå
Mitt i Byn, säkert ingen som känner till det ,
men men det är typ...en bonnamarknad xD
typ en stor loppis...Barn loppis och man kan kolla på raggar bilar...
gissa vad en gris väger rida häst och vagn, osv....
men men nu vet jag inte vad jag ska skriva..så jag lägger upp några bilder.
|
|
|
v
Detta är Bebis
detta är Bebis! <3333



och detta är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0