Jodåe!!

Ja tjena ja.
har inte bloggat på några dar, men så kan det gå.

Fredag: kom till praon, gjorde en "pyssel Kit" skylt sedan klistrade jag frimärken och
skrev små B på dem. Jag lade självklart i papper i dem oxå 6 st, fast det var 2 halovr...
Så det var väl igentligen bara 5 hela A4.
 
Mån: kom Till Fotorgrafen så pratade han i en timme om lite olika funktioner och saker man kunde ändra
för att göra bilden bättre. Sen skickade han ut mig att fota, med mig hade jag ett papper där det stod 6 olika saker som jag skulle få med. jag var ute i 2 ½ timme, umgicks med Mia när hon hade rast på skolan :D <3
gick tbx till honom och käkade och tittade på bilderna så va där några han ville ha fler vinklar på, så jag fick gå till klagge igen. fotade, och till honom igen. började sätta ihopa ett bild spel.

Tis: kom dit igen, gick ut och fota vad jag tyckte saknades i mitt bildspel. Var ute i 3 timmar, umgicks även denna dag med Mia :) <3 När jag kom tbx till honom kkade vi sen kollade vi lite bilder och jag fixade med mitt bildspel.
Det blev ganska bra,ska nog lägga upp de på youtube, men det blir inte idag!

Imorgon ska man vara på ett bageri kl halv 8 på morgonen <.< jag har satt larmet på 05:45, fi fään! :O
Sen slutar man kl 13:00 då tar man bussen till klagge, Där träffar man Mia, Åker med henne hem och sen leker vi :D sen blir det konfa igen :) <3
Lägger in en länk om jag jag lägger upp Bildspelet på yt.
Puss hay Jag är inte Gay xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0